Mange grenaaensere fandt i sidste måned en opsigtsvækkende brochure i postkassen. Brochuren er en hilsen fra Djurslands Bank, som siden 1. september har fejret nyt logo med flere utraditionelle tiltag, heriblandt den omtalte brochure.			
	
	
	
	Brochuren er uddelt til 35.000 husstande på Djursland og i Århus og har skabt stor opmærksomhed, idet der på brochurens forside er klistret et brev bearnaise-sovs fra Knorr, som kan bruges sammen med et par gode bøffer.
Det siger sig selv, at det er et stort arbejde at pakke de mange brochurer med sovs, men heldigvis kan Djurslands Bank trække på friske kræfter blandt de unge i Grenaa, hvilket banken udnyttede i forbindelse med Knorr-kampagnen. 
Djurslands Bank sponsorer en lang række foreninger på Djursland og i Århus, der til gengæld er villige til at give en hånd med, når der er behov for det. Det kom også banken til gode i dette tilfælde, hvor GIFs håndboldafdeling stod for pakning af brochurer. 
Som tak for hjælpen modtog GIFs håndboldafdeling i sidste uge en check på 15.000 kroner og et udpluk af pakkerne fik en sportstaske. 
	
	Kilde: grenå bladet
	
	charlotte