Marcus-kæden har indgået aftale med Gnious menswear om eneforhandling af Gnious-mærket. Marcus i Lillegade 14 i Grenaa startede den 1. september forhandlingen af Gnious menswear, der betragtes som et upcoming brand på den danske modescene.
Ved at tage Gnious ind i sortimentet understreger Marcus sit koncept ved at føre et kvalitetsprodukt i moderigtigt design og til en pris, som passer de unge 15- til 35-årige.
– Gnious er til manden, der ønsker at signalere bevidsthed omkring sin påklædning. Stilen følger moden og er kort, stram og minimalistisk, med enkelte stilfulde detaljer. Inspirationen er taget fra urban-moden i New York og Tokyo og rammer tidens tendens, hvor alt er tilladt og regler er til for at blive brudt, siger Kim Bank (billedet), der er butikschef hos Marcus i Grenaa.
Gnious-konceptet blev introduceret i 2004, og forhandles i dag udelukkende af den landsdækkende Marcus-kæde bestående af 44 butikker fordelt over hele Danmark. På den måde sikres det, at Gnious-brandet ikke bliver hvermandseje trods den på én og samme tid attraktive pris og kvalitet.
Kilde: grenå bladet
charlotte